Gminny Ośrodek Kultury w Siedlcu poszukuje pracownika na stanowisko :
PRACOWNIK DS. ADMINISTRACJI
Wymiar czasu pracy – pełen etat,
Miejsce pracy – ul. Zbąszyńska19, 64-212 Siedlec.
Wymagania niezbędne :
– wykształcenie średnie lub wyższe,
– udokumentowany co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku administracyjnym lubksięgowym,
– biegła znajomość obsługi komputera, urządzeń informatycznych,
Wymagania dodatkowe:
Osoba starająca się o w/w stanowisko pracy musi posiadać:
– umiejętności dobrej organizacji pracy własnej, systematyczność,
– musi być dyspozycyjna, rzetelna i odpowiedzialna,
– umiejętności pracy w zespole, kreatywna, samodzielna,
– łatwość komunikowania się i przekazywanie informacji,
-posiadać poczucie odpowiedzialności za realizację zadań ( terminowość, sumienność),
– prawo jazdy kat. B.
Termin składania dokumentów : CV tylko drogą mailową na adres poczta@goksiedlec.pl
Do dnia 20 lutego 2024r.